آقای A.M.H.

جمعه 17 مرداد 1393
ن : رضا

آقای A.M.H.

 

ی معلم دارم کلی ب ایشون مدیونم....

از وقتی یادم میاد شاگردشون بودم.... هنوزم خودم رو شاگرد ایشون میدونم

چ روزهایی ک گیر افتادم ایشون با دانششون من رو نجات دادن

چ کتاب هایی ک وقت و بی وقت احتیاج داشتم ایشون ب من بخشیدن

اگه بگم 99% دانِشم رو از ایشون ب ارث بردم دروغ نگفتم.

مرتب با ایشون در تماسم.

اصلا راستش وقتی با ایشون صحبت میکنم تا دو سه روز ... من = Battery full 100%

شدیدا ب ایشون تعلق خاطر دارم...

اگه ی بار از کسی تعریف کنه بگه خوبه چ پسر  باشه چ دختر

اینقدر حسودی میکنم...

میخوام بزنم طرف رو بکشم.

وقتایی ک توی وبلاگشون مینویسن از کسی ناراحتن بلافاصله زنگ میزنم بهشون میگم این خر احمق کی بوده شما رو ناراحت کرده ؟

ایشونم خیلی خوب مثل همیشه با ملاطفت بحث رو عوض میکنه جوری ک من باز چندتا چیز ازشون یاد میگیرم.

 

آقای آ.م.ح.

دوستتون دارم

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: دسترنج خودم، ،



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین دوستان و آدرس bestoffriends.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.